cats-7

מי לא אוהב מאכלי ג’אנק: פיצות, המבורגר, בורקסים, שווארמה צ’יפס ועוד כל מיני מאכלים שממש לא מופיעים בתפריט הדיאטטי שלנו. אז איך בכל זאת משלבים אותם?

 

 

תחליף לפיצה- במקום לקנות משולש פיצה ששווה כ300 עד 500 קלוריות, נכין פיצה פיתה(מפיתה קלה או חצי פיתה מחיטה מלאה) או פיצה טורטייה(מטורטייה קטנה מחיטה מלאה)+גבנ”צ עמק לייט 9% וירקות לבחירתך.

חסכנו: 200-300 קלוריות

 

תחליף לבורקסבצק עלים הוא אחד מסוגי הבצקים הבעייתיים ביותר. הוא מכיל כמות שומן גבוהה, מכיל שומן טראנס ועתיר בקלוריות. ניתן להשתמש בבצק פילו (שאינו מכיל שומן), כתחליף לבצק עלים על מנת להכין מאפים דמויי בורקס. דפי הבצק הם דקים ולכן הם גם בעלי תכולת קלורית נמוכה. לוקחים עלה אחד מקופל לשניים+2כפות גבינה מלוחה או צפתית 5%+בזילקום+כפית ממרח זיתים או עגבניות ומכניסים לתנור ל5-10 דקות.

חסכנו: 150-200 קלוריות והמון שומן!!!

 

• תחליף לפיתה עם שווארמהבמקום לקנות בחומוסיה פיתה מקמח לבן, ושווארמה (הספוגה בשומן), אפשר להכין לנו מעדן בבית! קחו פיתה קלה של מאפיית ודש(עשירה בסיבים ורק 127 קק”ל) או פיתה מחיטה מלאה, מרחו כפית חומוס אחלה(פחות שומן וקלוריות) או כפית חומוס אמיתי, הכניסו לפיתה עד 100 גרם של שווארמה 5% של מאמא עוף מצונן במקרר, הוסיפו סלט ירקות וקיבלתם ארוחה שכלולה בדיאטה שלכם.

חסכנו: 300-400 קלוריות

 

תחליף לצ’יפסבמקום להכניס 500 קלוריות של פחמימות פשוטות, ריקות, והמון שומן, אפשר להכין צ’יפס דיאטטי, טעים ובריא הרבה יותר. ניתן לקנות צ’יפס קפוא או פשוט לחתוך לרצועות דקות יחסית את התפו”א אדמה, להכניס לקערה עם תבלינים, כף שמן על כל 3 תפו”א, ולערבב היטב. לאחר מכן להעביר לנייר כסף, לסגור כמו פרח ולאפות בתנור חום בינוני 30-40 דקות. לפתוח לקראת סוף האפייה שיקבל קראנצ’יות. בכל מקרה אם מחליטים לטגן, מומלץ לחתוך לחתיכות גדולות(כך יספג פחות שמן).

חסכנו: 200-300 קלוריות

 

• תחליף למוזלי- פעם ארוחת בוקר של יוגורט, גרנולה וסלט פירות, נחשבה לארוחת בריאות דיאטטית. היום, כבר ידוע, שגרנולה הוא מוצר בעייתי ובדר”כ מכיל כמות סוכר, שומן וקלוריות גבוהה. על מנת שנוכל להתפנק מארוחת בוקר באופי דומה ניתן לקחת יוגורט 1.5% של אקטיביה או דנונה+ממתיק או כפית דבש+סלט פירות(מורכב:”משמש+חצי תפוח עץ+כפית צימוקים)+4 חצאי אגוזים+כף של ברנפלקס או פייבר 1 ולערבב הכל בקערה.

חסכנו: 200-400 קלוריות

 

תחליף לגלידהגלידה הוא לא מאכל נוראי בפני עצמו, ולמען האמת, הוא עדיף כמעט על פני כל קינוח אחר. אבל…יש דרך לחסוך גם פה. קחו יוגורט דיאט פרי 0% והקפיאו אותו. לפני אכילתו, יש להוציא מהמקפיא לחצי שעה על מנת שיהיה קל לנבור בו, וקדימה לאכול!

חסכנו: 100-200 קלוריות

 

 

תחליף לשוקולדשוקולד על אף הפרסומים האחרונים שהוא מכיל נוגדי חמצון(קקאו) ובריא, הוא עדין מאכל המכיל שומן רווי, סוכר ועתיר קלוריות. והגרוע מכל…קשה לעצור אחרי שורה! ישנו מוצר מצוין- חטיף 92 קלוריות של עלית, שוקולד פרה(מגיע גם בצורת מריר וגם בצורת שוקולד חלב), מכיל 5 קוביות של חטיף שוקולד, גדול, מספק ופשוט מעדן!!

חסכנו: איבוד שליטה והוספנו הרבה הנאה

 

תחליף לשיק- אין דבר יותר מרענן בקיץ מלשתות שיק פירות. הבעיה שכוס משקה מכילה אותו מספר קלוריות כארוחה (בין 300-500 קלוריות), הרבה סוכר ואיננה משביעה.

פתרון נהדר שניתן לי ע”י אחת המטופלות שלי הוא לקחת גביע יוגורט לבן 1.5% (אקטיביה, דנונה..), להוסיף פרי (2 שזיפים, 6 תותים, 4 חתיכות של אננס, אפרסק..)+חצי כוס קרח+ממתיק או כפית סוכר (אם יש צורך), ולערבב הכל בבלנדר מספר שניות. וקיבלתם מעדן מצנן!!! ניתן להכין בבלנדר גם שיקים על בסיס מים כגון:שיק אבטיח ונענע(כוס אבטיח+מעט ממתיק לפי הצורך+חצי כוס מים+חצי כוס קרח ונענע), שיק לימונענע ברד (לימון סחוט+ממתיק+נענע+חצי כוס קרח ומים) ועוד.

חסכנו: 150-300 קלוריות

 

בתאבון!!

אם מצאת את זה מעניין, אולי גם זה יעניין אותך


כותרת לדף שיכול לעניין

מעט טקסט על התוכן המוצע

קרא עוד


כותרת לדף שיכול לעניין

מעט טקסט על התוכן המוצע

קרא עוד


כותרת לדף שיכול לעניין

מעט טקסט על התוכן המוצע

קרא עוד

Pages

Available Pages

Categories

Archives by Subject:

  • No categories
Monthly

Archives by Month:

    © DietAngel - כל הזכויות שמורות 2019 עיצוב: ענת צליל , בנייה: WebView