פשטידת תפו”א על המחבת, מדהים!!! ודיאטטי…מגיע מהמטבח הספרדי של חברתי מברצלונה.

תהנו….

רכיבים(ל-2 אנשים):

1 כפות שמן זית

2 ביצים שלמות+1 חלבון

4 תפו”א בינוניים קלופים

1בצל

מלח, פלפל

אופן ההכנה:

• לטגן עם כפית שמן את הבצל (לאדות אותו), לכסות עם מכסה ולבשל במשך רבע שעה על אש קטנה.

• בסיר נפרד לבשל תפו”א קלופים עד שמתרככים.

• לסנן את תפו”א ולחתוך לחתיכות בינוניות (פרוסות או קוביות).

• להוסיף את תפו”א, ומלח למחבת ולבשל עם הבצל כאשר המכסה סגור במשך בערך עשר דקות נוספות.

• לערבב את 2 הביצים בנפרד בקערה ולהוסיף מעט מלח.

• להוריד את התערובת של תפו”א מהאש, ולהוסיף אותה לביצים. נוסיף את כף השמן.

• נחזיר את כל התערובת למחבת ונבשל על אש בינונית עד שמזהיב ונהפוך לצד שני. נבשל משני הצדדים. יש להיעזר בצלחת על מנת להפוך את האומלט.

** למי שרוצה לחסוך קלוריות נוספות- ניתן להשתמש בצהוב אחד בלבד של הביצה. ניתן להעשיר את המתכון בירקות כגון: עגבניות, פטריות, בזילקום, קישואים. בצורה  כזאת נהנים ממגוון טעמים וצבעים, שובעים מכמות קטנה יותר, ומורידים את הערך הקלורי של המנה.

מיועד לאכילה ליד תוספת סלט- יוצא כמו פשטידה.

אם מצאת את זה מעניין, אולי גם זה יעניין אותך


מנות ראשונות

סלטים מרקים

קרא עוד

Pages

Available Pages

Categories

Archives by Subject:

  • No categories
Monthly

Archives by Month:

    © DietAngel - כל הזכויות שמורות 2019 עיצוב: ענת צליל , בנייה: WebView