רכיבים(4 מנות):

4 תפוחי אדמה בינוניים (אפשר ורצוי לשלב בין תפו”א ובטטות).

מלח, פלפל, פפריקה, וכל תבלין אחר שאוהבים.

נייר כסף,

ספריי שמן/כף שמן

 

הוראות הכנה:

קולפים את תפוחי האדמה והבטטות ופורסים אותם לאורך, כך שיתקבלו רצועות בעובי ס”מ.

שמים בקערה את הרצועות, השמן, מוסיפים מלח, פלפל, פפריקה ניתן להוסיף למעשה כל תבלין שנראה לכם מתאים. לאחר שסיימנו, נערבב את כל תכולת הקערה.

מרססים ספריי שמן על נייר כסף בתבנית גדולה. לאחר גמר הריסוס נפזר היטב את הרצועות על פני התבנית(בצורה כזו שלא יעלו אחת על השניה).

נרסס עוד קצת ספריי שמן על הרצועות ונכניס את התבנית לתנור לעד חצי שעה בחום גבוה.

את התבנית יש להוציא כשהצ’יפס נהיה קריספי מבחוץ ולאחר שהוא מקבל מעט גוון חום.

*טיפ: ניתן לבשל מעט את התפו”א לפני האפייה, כעשר דקות על מנת לקצר את זמן האפיה בתנור ולוודא שיהיו רכים מבפנים.

 

קלוריות למנה: 120 קק”ל.

 

אם מצאת את זה מעניין, אולי גם זה יעניין אותך

מנות ראשונות

סלטים מרקים

קרא עוד

Pages

Available Pages

Categories

Archives by Subject:

  • No categories
Monthly

Archives by Month:

    © DietAngel - כל הזכויות שמורות 2019 עיצוב: ענת צליל , בנייה: WebView